Definice strany

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Dec 15 16:09:12 CET 2003

Jednoduche reseni je pripravit si oramovani vcetne orezovych znacek
 predem jako obrazek a ten vlozit do zahlavi, takze se vytiskne na kazdou
 stranu. Muze obsahovat napr i text zahlavi, pokud se nemeni s obsahem
stranky.
Ja napriklad takhle delam folie pro zpetny projektor (viz ukazka v priloze):

\input epsf.tex
\headline{\hskip -5mm\lower 100mm\vtop{\epsfbox[0 0 1 1]{ram.eps}}}

Podobne lze delat treba i vodotisk nebo cokoliv, co se ma tisknout na
kazdou stranku dokumentu. Rozmery u \hskip a \lower urcuji umisteni
ramecku na strance.

Vasi ulohu lze samozrejme resit i ciste TeXovskymi prostredky, ale nemam
ted cas analyzovat vas priklad a doporucit reseni. Snad se k tomu
dostanu pozdeji.

     S pranim mnoha uspechu

                  Lubos Kloc