CD booklet, nastenny kalendar

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Dec 12 09:53:22 CET 2003

On Thu, 11 Dec 2003, oldfrog.tex at volny.cz wrote:

> Klidny advent preji,
>
> mam nasledujici vanocne-sazecske zamery:
>
> 1) tvorba 'posetky' do CD (booklet, zadni strana)
> 2) pripadne tvorba nastenneho kalendare (co strana to mesic, dny + foto)
>
> Mate nekdo s uvedenym zkusenost? Spise mi jde o bod 1,
> predevsim o to, jak vytisknou a nasledne sesadit listy
> pro knizecku k CDcku. Tisk bude pripadne probihat na bezne

Uplne stejne jako kazdou jinou brozurku. Pokud si to budete tisknout a
skladat sam, muzete pouzit treba psbook, pokud to sverite nejake tiskarne,
muzete nechat na montaznikovi, at si s tim poradi. I malou zakazku je
nekdy lepsi sverit profesionalum s malonakladovymi digitalnimi stroji,
protoze zvladnou i vazbu a je to za cenu srovnatelnou nebo nizsi nez na
vlastni tiskarne u PC (tedy pokud nechcete tisknout jen 1 stranku).

> tiskerne A4. Co se tyce bodu 2, nasel jsem neco jako
> 'calendar.sty', ale nevim, zda je to prave pro tento ucel.
>
> Jinak stale pouzivam spise LaTeX, ale snad bych si poradil
> i s plainem.

Take jsem nasel calendar.sty, jehoz hlavni vyhodou je, ze se zada rok a
ono to spravne rozhodi cisla na prislusne dny. Lze tam i nadefinovat
svatky. Nevyhoda je, ze to nabizi svuj vlastni layout. I to se da nejak
nakonfigurovat, ale dosel jsem k nazoru, ze otrocke prepsani kalendare
zabere (pri pouzivani copy&paste, coz kazdy editor umi) mene casu nez
studium calendar.sty. Udelal jsem si na to vlastni makra, maji asi 30
radku. Je tam pro kazdy mesic prechod na novou stranku, nadepsani jmena
mesice zvolenym pismem, vlozeni obrazku, dny sazene jako tabulka, tedy nic
zvlastniho.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz