ceske/slovenske uvodzovky

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Dec 8 16:00:42 CET 2003

On Mon, 8 Dec 2003, Michal Kyselica wrote:

> Lenze ja pouzivam na preklad pdflatex, ale aj tak to robi skaredy
> vystup. V Acrobat Readeri som vo File->Document Properties->Fonts
> som zistil, ze su tam same fonty typu Type 3. Avsak ako tam pridam Type
> 1. Nie je tam na to tlacitko a ani neviem, odkial to mam pridat.

Zalezi na tom, jaky pouzivate operacni system a jakou distribuci TeXu, v
kazde je to trochu jinak. Take zalezi na tom, jestli mate vubec Type 1
fonty instalovane. TeXove distribuce, ktere maji nejaky instalator,
obvykle pri instalaci Type 1 fontu vytvori informace pro pdf*tex, aby je
umel najit a pouzit.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz