ceske/slovenske uvodzovky

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Dec 8 15:34:40 CET 2003

Michal Kyselica wrote:

> A-ha, ospravedlnujem sa. Tie jpg subory su "grabnute" z pdf suboru,
> ktory si prezeram Acrobatom Readerom. JE mozne, ze sa pouzivaju nejake
> nahradne fonty? Ako to zistim?
>
> Michal

Porad malo. :-)
Jak delate ten pdf? Pdftexem, z postscriptu Adobe distillerem (a jakou
verzi, 4 zlobi), z postscriptu ghostscriptem
(nejake ps2pdf),...

Zkuste ten soubor prohlednout pomoci gsview/ghostscriptu (nevim, v jakem
operacnim systemu pracujete).
Nebo zkuste vyrobit postscript a ten prohlednout.

Dulezite informace (pokud pouzivate pdftex) najdete v souboru s priponou
log (o pouzitych fontech atd.).

Zdravi
              Jaromir Kuben