ceske/slovenske uvodzovky

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Mon Dec 8 15:05:40 CET 2003

Michal Kyselica wrote:

> doplnil som tam \usepackage[T1]{fontenc}. Teraz to uz sidce pise
> uvodzovky ako ma, avsa... Kvalita textu sa zhorsila. V prilohe su 2
> obrazky, obr1.jpg je s pouzitim fontu - zla kvalita, ale dobre
> uvodzovky; obr2.jpg je bez pouzitie fontu - dobra kvalita, ale zle
> uvodzovky. Ako to je mozne? Kde je chyba?
>
> Dakujem za odpoved...
>
> Michal

Kdyz Vy vubec nepisete, odkud berete ty jpg soubory. Co vlastne
prohlizite? Format dvi, postscript, pdf?
A jakou prohlizeckou?
To tak vypada, ze jde o postscript a pouziji se nejake nahradni fonty
nebo co. Ale musite uvest aspon
zakladni informace. Jinak Vam tezko muze nekdo poradit.
Zdravi
              Jaromir Kuben