MikTeX a CSTUG

Zdenek Moravec moravec at alpha.ujep.cz
Mon Dec 8 11:33:24 CET 2003

Dobry den,

ja to vzdy uspesne instaloval podle navodu Michala Houdy
(http://houdik.hyperlink.cz/miktex/), akorat vzdy po instalaci MikTeXu (pred
vygenerovanim formatu pro cslatex) ihned pro jistotu mazu v adresari
texmf\generic\babel soubory czech.sty a czech.ldf. Taky je mozne cely
LocalTeXMF nakopirovat od nekoho, kdo jiz instalaci s cslatexem uspesne
provedl a pak staci jen refresh databaze (to praktikuju nyni, ze si ten
jednou pracne vyrobeny LocalTeXMF nosim s sebou na CD, ma to asi 20 MB).

Potom v tom navodu jeste neni, ze si mate ve WinEdt nastavit stredoevropsky
font v Options->Preferences->Font->Font->Skript.

S pozdravem,

Zdenek Moravec