pdftex, pdfcsplain: barva pozadi v boxu

Marek Pomp pomp at osu.cz
Thu Dec 4 08:01:09 CET 2003

Dobre rano,
jednak na to existuje LaTeXovsky balik (fancybox, prikaz \shadowbox?)
jednal je mozne pouzit konstrukce asi takove:

\input pdfcolor % pokud to chcete barevne
\setbox0\vbox{Textovy obsah boxu}
\vbox{\offinterlineskip
	\setcolor{\cmykGreenYellow}% barvime pozadi
	\vbox to 0pt{%
		\hrule height\ht0 depth\dp0 width\wd0
		\vss}
	\setcolor{\cmykBlack}% barvime text
	\box0}%

Barvicky lze vlozit i prislusnym \special
hezky i zbytek dne
m.p.