Problem s zahlavim u fancyhdr pri \chapter*

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Wed Dec 3 14:35:55 CET 2003

Zdenek Wagner wrote:

> Text do zahlavi musite definovat rucne, protoze hvezdickove nadpisy to
> nedelaji a ponechavaji starou hodnotu. Pouzijte:
>
> \chapter*{Nadpis kapitoly}\markboth{NADPIS KAPITOLY}{}

Precitajte si LaTeX-ovu kucharku od p. Wagnera (uverejnena v bulletine
CsTUG-u, hladajte na http://www.cstug.cz). V jednom z dielov riesi prave
predefinovanie nadpisov.
Prave vcera som podla toho riesil nadpisy a uspesne - pritom nie som
ziadny TeX-guru (staci vediet co robi prikaz \def - vid TexBookNaruby).

   Peter Gasparovic

P.S. (otazka na autora)
Trochu mi vadilo, ze ta kucharka je roztrhana na niekolko dielov. Nedala
by sa vystavit aj osobitne a vcelku?