problem s vlozenymi eps (obrazky) pri pouziti psbook

Martin Sanda martin.sanda at balustrada.cz
Wed Dec 17 12:48:04 CET 2003

Dobrý den!

Narazil jsem na poměrně vážný problém při použití psbook.
Jakmile narazí na stránku, ve které je vložen obrázek ve formátu eps přestane
dokument zpracovávat a chová se, jako by již byl na konci.

Lze s tím něco dělat, nebo se zkrátka musím smířit s tím, že obrázky nebudou?

Jenom pro pořádek uvádím, že jsem následně chtěl ještě spojovat 2 A5 do  A4
pomocí psnup, což celou situaci ještě komplikuje, protože si nepomůžu s
prostým tiskem jednotlivých stran.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

http://www.cb.cz/casopis/cislo.php?0208_tema3 Jan Heller - Kažte všemu
stvoření!
Citát na závěr:

Když tatčíš s ďáblem, ďábel se nezmění....
		ďábel změní tebe.

 						citát z filmu ''8 mm''