CD booklet, nastenny kalendar

oldfrog.tex at volny.cz oldfrog.tex at volny.cz
Thu Dec 11 23:15:58 CET 2003

Klidny advent preji,

mam nasledujici vanocne-sazecske zamery:

1) tvorba 'posetky' do CD (booklet, zadni strana)
2) pripadne tvorba nastenneho kalendare (co strana to mesic, dny + foto)

Mate nekdo s uvedenym zkusenost? Spise mi jde o bod 1,
predevsim o to, jak vytisknou a nasledne sesadit listy
pro knizecku k CDcku. Tisk bude pripadne probihat na bezne
tiskerne A4. Co se tyce bodu 2, nasel jsem neco jako
'calendar.sty', ale nevim, zda je to prave pro tento ucel.

Jinak stale pouzivam spise LaTeX, ale snad bych si poradil
i s plainem.

O.

Ondrej Nemecek
    alias 'OldFrog'