LaTeXovy modul pro Apache

Helena Vildova xvildova at informatics.muni.cz
Mon Dec 8 17:14:53 CET 2003

Dobry den,

jako soucast sve diplomky jsem napsala vystupni filtr (modul) do
webserveru Apache 2.0, ktery umi prevadet (X)HTML stranky s obsazenym
LaTeXem na XHTML stranky s obsazenym MathML, takze je lze prohlednout ve
webovem prohlizeci (konkretne v Mozille s nainstalovanymi matematickymi
fonty). Pro prevod LaTeXu na MathML jsem pouzila konvertor TeX4ht
(http://www.cis.ohio-state.edu/~gurari/TeX4ht/mn.html).

Moc rada bych slysela vase nazory na uzitecnost/provedeni/... meho
modulu. V akci ho muzete videt na adrese
http://cabernet.ipv4.liberouter.org:5000/, spolecne s priklady pouziti a
moznosti uploadu vlastnich souboru.

Jeste poznamka -- pri konverzi se bohuzel nici ceske kodovani,
nepodarilo se mi zatim sladit pusobeni tidylib, libxml2 a tex4ht tak,
aby to ceske kodovani prezilo.

Tesim se na vase nazory,

			Helena