Skriptovanie v Latex-e ?

Ernest Beinrohr Ernest at Beinrohr.sk
Mon Dec 8 17:10:22 CET 2003

Zdravim, pouzivam hyperref a mam kvoli PDFku nastavene farebne linky.
Kvoli tlacenej verzii by som vsak chcel anstavit linky na ciernobiele.
Zatial ziadnen problem. Ale rad by som si nastavil daku 'premennu' na
zaklade ktorej by sa farby nastavili. Pre obrazky pouzivam toto:

na zaciatku:
        \newcommand{\IncludeImages}{0}

a niekde hlboko v dokumente:
         \begin{ifset}{IncludeImages}
           \includegraphics[width=13cm]{img/boson2.eps}
         \end{ifset}

Bohuzial dana konstalacia neobsahuje else, a ani sa mi nepodarilo
rozbehnut to s hyperref. Nepoznate nejaku ROZUMNU moznost, ako
skriptovat v latexe? Predpokladam, ze to mozne je, ale neviem to najst.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ axonpro.sk, http://www.axonpro.sk/