Problem s zahlavim u fancyhdr pri \chapter*

BruXy bruxy_at_ at regnet_dot_-_remove_this_.cz
Wed Dec 3 11:01:25 CET 2003

Dobry den,

nedari se mi vyresit nasledujici problem. Kdyz zadam novou
kapitolu jako \chapter*{}, tak aby se mi nevypsala v obsahu a nebyla
cislovana, pak v zahlavi jako \lhead a \rhead zustava hodnota po
predchozi kapitole (jeji nazev).

Nevite nejaky zpusob jak tohle predefinovat pro danou kapitolku,
aby se zobrazil spravny text a od dalsi kapitoly se pak zobrazoval zase
text definovany v bezhvezdickovem chapter??

Dekuji

 Martin Bruchanov