Odstrankovani v LaTeXu

Petr Dusek Petr.Dusek at vabo.cz
Mon Dec 1 12:30:49 CET 2003

      Dobry den.

    Je mi jasne, ze chyba je mezi klavesnici a zidli, ale potreboval
bych jednu trivialni vec: vysvetlit LaTeXu, ze mi vubec nevadi, kdyz
odstrankuje uprostred odstavce, a taky ze klidne muze odstrankovat mezi
dvama polozkami seznamu. Me ted odsune cely odstavec na novou stranku,
coz ma za nasledek to, ze pred dlouhym odstavcem je obrovske bile misto.

    Jak nekde zakazat odstrankovani, vim. Jak ho naridit, taky. Ale ja
ho potrebuju povolit...

    Mohl by me nekdo, prosim, navest spravnym smerem? Dekuji.

       Petr Dusek