Re[2]: MikTeX v ABC Palírně -- nevyřešeno

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Thu Aug 28 17:29:21 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "MikTeX v  ABC Palírně --         nevyřešeno"
ze dne 14. srpna 2003 v 8:24:50, ve kterém se psalo:

> Pridavam se k vyzve pana Otta. Navrhl jsem MikTeX na CD jako pomoc
> pro ty z nas, kteri obcas instaluji TeX novym zajemcum, casto
> pod Windows. Na moji puvodni otazku, zda se MikTeX lisi
> od TL natolik, aby to melo smysl, take zatim nikdo neodpovedel.

TL jsem vzdy v nove verzi vyzkousel a zustal u MikTeXu.
- skvela spoluprace s yapem (zejmene reverzni hledani)
- vcelku dobra prizpusobitelna instalce (kdyz jsem chtel TL instalovat
jinam nez defaultne, havarovalo to, ovsem kolega, ktery si tak nevymysli,
je bez problemu)
- mam uz tak nastaveny WinEdt, cestinu...

pro TL se da jiste i yap a vse ostani take upravit, ale stoji to
zvysene usili...

Nicmene zamrzl jsem u verze 2 beta 4 i za cenu rucniho doladovani
cestiny, protoze novejsi verze spolupracovaly pouze s novejsimi
verzemi gsview, ktere uz nebyly zcela volne. Jak je to u nejnovejsi
v 2.3 a novejsich GS nevim.

Zaver: myslim, ze stoji za to nabizet instalacni balik MikTeXu a drive
nabizeny popis je jiste skvela vec, tim spise, ze me a jim podobne
navody (zejmena na doplneni cslatexu) jsou jiz zastarale.

> Myslim, ze pan Krob by byl schopen se kvalifikovane vyjadrit, ale
> mozna je na dovolene.

Ano, byl jsem na dovolene.

> Preji pekny den,

>            Lubos Kloc