SOS

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Aug 21 16:15:38 CEST 2003

On Thu, 21 Aug 2003, Jiri Vesely wrote:

> Mili kolegove,
> byli jsme patrne postizeni virem na nasem serveru.
> Dostavam desitky zprav o tom, ze jsem z "TUGove"
> adresy poslal osobam mne neznamym ci castecne
> znamym vir. Patrne jste na tom stejne a tak vysilam
> do prostoru vykrik "POMOC".
> Kdo muzete a umite, prosim, udelejte s tim neco.

S tim se da tezko neco delat. Problem je v tom, ze tento virus falsuje
adresu odesilatele, takze i do diskusnich listu odchazi, jako kdyby ho
poslal registrovany uzivatel. Jedinou moznosti je nastavit antispamove
filtry na VSECH postovnich serverech. Pokud mate moznost nastavit si
vlastni filtr podle subjectu, vyhazujte maily s temito subjecty:

My details
Your details
That movie
Approved
Wicked screensaver
Thank you!

Tim se Vasi emailove schrance znacne ulevi.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz