Rejstřík Zpravodaje (WAS: Re: Propagace a sireni TeXu - delsi)

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Aug 19 09:48:02 CEST 2003

On Mon, 18 Aug 2003, Vlastimil Ott wrote:

> Zdravím všechny,
>
> Josef Svoboda wrote:
>
> Možná proto, že se o tom neví. Já sleduju konferenci sice s
> přestávkami od počátku roku 2000, a o tomto vůbec nevím. Ten rejstřík
> jsem si udělal taky. Proč? 8-(
>
> 1. Mohl byste poskytnout pdf verzi se záložkami?
> 2. Mohlo by se to stát součástí stránky bulletin.cstug.cz?
> 3. Budete to aktualizovat?

Priznavam, ze o tom vim, jen bych si to na oficialnich strankach
predstavoval trosku jinak. Vcera jsem se na to zase dival, jestli by se mi
tu stranku podarilo programove rozebrat. Jediny problem je v tom, ze nazvy
clanku nejsou v zadnem elementu, podle nehoz by je parser mohl snadno a
bezpecne najit. Kdyby mohly byt treba v elementu <span>, pomohlo by mi to.

> Vlastimil Ott

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz