pisma v LaTeXu pre celu dokument

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Thu Aug 14 16:27:58 CEST 2003

> takze i \it

> \tt zpet na

> nie je mozne
> >
> \rm *nikdy* neprepinal na font typu "typewriter"

\font\rm=cstt10

odteraz uz *bude*.

Ospravedlnujem sa za povrchnu cetbu dotazu. Moje podivenie preto
menim na otazku preco nie je mozne jednoducho napisat

\font\tt=cstt10

pokial ho nepouzivam  v matematickom mode. Inak bolo treba zmenit aj
prislusny \textfont. Fonty nadherne prepina OFS p. Olsaka.

A.Surda