MikTeX v ABC Palírně -- nevyřešeno

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Aug 14 08:24:50 CEST 2003

Pridavam se k vyzve pana Otta. Navrhl jsem MikTeX na CD jako pomoc
pro ty z nas, kteri obcas instaluji TeX novym zajemcum, casto
pod Windows. Na moji puvodni otazku, zda se MikTeX lisi
od TL natolik, aby to melo smysl, take zatim nikdo neodpovedel.

Myslim, ze pan Krob by byl schopen se kvalifikovane vyjadrit, ale
mozna je na dovolene. Je zde jeste nejaky uzivatel Windows s
patricnym prehledem pres jednotlive distribuce?

Preji pekny den,

           Lubos Kloc