cslatex2rtf?

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Aug 13 15:39:21 CEST 2003

On Mon, 11 Aug 2003, [iso-8859-2] mgr Simona Kotlárová wrote:

> dobry den,
> jelikoz mne nuti okolnosti obcas chroupnout jiz vysazeny dokument o cca 200
> strankach z latexu do rtf, chtela bych k tomu pouzit balik latex2rtf,
> ale nejsem si jista, zda zvladne cestinu a taky jak si poradi s prevodem
> poznamek pod carou. Ma tedy nekdo s timto nejake zkusenosti, nebo jeste
> lepe - neexistuje balik cslatex2rtf (na CSTANu jsem nasla jen
> latex2rtf)? Dekuji za informace, pripadne rady.

Dobry den,

tato tema uz bola viac krat diskutovana - skuste sa pozriet do archivu.
Len v kratkosti - existuje viac sposobov, ako dostat subor z TeXu do
WORDu. Napr.:

1. TeX->PDF->AR->Save as RTF
2. TeX->DVI->PS->PDF->AR->Save as RTF
3. LaTeX2RTF
4. LaTeX2HTML (vraj HTML nacita WORD)
5. ....
6. ....

Ani jeden sposob vsak nie je dokonaly. Rucna praca Vas neminie - pri 200
stranach to moze byt zabava. Cestina sa da vyriesit (pozri archiv),
poznamky pod ciarou neviem (skor nie).

Zdravim
Ladislav Bitto