priprava brozury (autoreferat)

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Aug 12 14:22:45 CEST 2003

Zkuste misto psnup pouzit pstops. Bude to chtit mozna chvilku zkouset
spravne parametry, ale s timhle programem mam dobre zkusenosti.
Pro umisteni 2 stranek na 1 (format A4) se pouzivaji parametry (dosovska
verze - viz %1 %2)

pstops 2:0L at .7(21cm,0)+1L at .7(21cm,14.85cm) %1 %2

2 znamena, kolik stranek se ma umistit na 1 list, pak nasleduji
parametry pro jednotlive stranky (otoceni doleva, zmenseni na 70
procent, horizontalni a vertikalni posum).

Jiri Zelinka