potlacenie novej stranky pri chapter

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Aug 6 16:07:10 CEST 2003

On Wed, Aug 06, 2003 at 03:55:03PM +0200, Rado Bonk wrote:

> Pisem autoreferat dziertackya potreboval by som aby sa kapitola
> neobjavovala na novej stranke, ale pokracovala hned sa predchadzajucou
> kapitolou. Akym prikazom sa to da spravit. Pouzivam LaTeX a "scrreprt"
> ako documentstyle.

Mno, podle mne to bude vypada pekne odporne... ale kdo chce
kam...

Najdete si v scrreprt.cls definici \chapter, zkopirujte si
ji do preambule dokumentu a odstrante z ni to \clearpage
resp. \cleardoublepage; pred upravenou definici dopiste
\makeatletter a za ni \makeatother.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.