Instalacia pdfcslatex na Mac OS X

Prochocky_Marian at sepsas.sk Prochocky_Marian at sepsas.sk
Mon Aug 25 17:26:57 CEST 2003

Po skoro roku som sa odhodlal a presiel si zdrojovy kod aplikacie TeXShop
ver. 1.24 a doplnil som si kodovanie ISO Latin-2. Upozornujem ze nie som
programator a nemam ziadne skusenosti s jazykom Objective-C, ale praca v
Project Builder-i (IDE pre Mac OS X) je celkom prijemna a logicka, takze
uprava bola zalezitost cca 3/4 hodiny.

TeXShop je vydany pod licenciou GNU GPL, takze takato uprava by mala byt
pouzitelna aj v pripade jej dalsieho sirenia -- t.j. ak by mal niekto
zaujem o takto upravenu aplikaciu mozem mu ju zaslat aj so zdrojovymi
kodmi. Samotna aplikacia zbalena pomocou tar+gzip ma 1 MB, samotny zdrojovy
kod pripraveny pre pouzitie v Project Builder ma 648 kB (opat vo formate
tgz).

Pre pracu s LaTeX-ovymi dokumentami by som rad pouzival ako front-end
aplikaciu TeXShop, ktora pekne spolupracuje s pdf*tex-om, ale aj ked
interne pouziva unicode, takze nie je problem s diakritikou, subor nevie
ulozit v inom kodovani (ak odhliadnem od kodovani pouzitych pre korejcinu a
japoncinu) ako MacOSRoman alebo ISO Latin-1. Ma niekto skusenosti s tymto
programcekom, ako ho prinutit na pracu s kodovanim ISO Latin-2 ?

--
Marian Prochocky
prochocky_marian at sepsas.sk