fpTeX a čeština v cslatex

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Aug 12 11:22:43 CEST 2003

Soubor "il2enc.def" mam v nainstalovanem TeXLive. V jeho zahlavi se pise:
%%
%% This is file `il2enc.def',
%% generated with the docstrip utility.
%%
%% The original source files were:
%%
%% cslatex.dtx  (with options: `il2enc')
%%
%% Tento soubor je soucasti baliku CsLaTeX a je vygenerovan z
%% distribucniho souboru cslatex.dtx.
%%
%% Copyright (c) 1994--98, 2002
%% Jaroslav Snajdr, Zdenek Wagner, Jiri Zlatuska a The LaTeX3 Project
%%
%% Tento soubor NENI soucasti systemu LaTeX2e
%%
%% Dalsi informace naleznete na www.cstug.cz/cslatex.
%%

Uvedena www stranka by Vam mohla pomoci.

Jiri Zelinka