Popis instalace MiKTeX..

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Aug 6 16:26:34 CEST 2003

On Wed, 30 Jul 2003, Luboš Kloc wrote:

> Ja sice Win ani MikTeX nepouzivam, ale myslim, ze tohle je velice uzitecne
> dilo ktere zaslouzi pochvalu.

S pochvalou se pripojuji. CSTUG by na to mohl mit na svych strankach
odkaz.

>    Kazdy ale nema tak dobre pripojeni na internet jako FELK CVUT,
> takze instalace tak velkeho baliku ze site muze byt problem. Mozna
> by stalo za uvahu (vyboru CsTUGu), zda nevydat MikTeX na CD.
> Nevim ale take, zda se MikTeX lisi natolik od TL, aby to stalo zato.

Ja taky nevim, zda by to stalo za to, aby CSTUG rozesilal clenum krome
TeXLive i MikTeX; nicmene to preposilam k posouzeni vyboru.

Osobne se domnivam, ze rozesilani TeXlive je dostacujici, protoze pokryva
i potreby Windowsovych uzivatelu.

Zdravim

Petr Olsak