Re[6]: čeština ve winedt ... + jako verzi texu

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Apr 30 13:14:31 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "čeština ve winedt ... + jako verzi texu"
ze dne 30. dubna 2003 v 8:54:55, ve kterém se psalo:

> Už mi funguje čeština v PDF, ale ve dvi pomocí Yapu ještě ne ...
> Kde je problém ...

> Chce to nějakej czech.ldf, kterej nemám ...

To je soubor s definicemi ceskeho prostredi (datum, nazvy standardnich
elementu...). Pokud jste ho nenasel v baliku cslatexu mel by jit
pouzit i ten z obecne distribuce napr. v babelu
...tex\generic\babel\czech.ldf

Ovsem pokud pripravite cslatex se vsemi nalezitostmi, nemel by byt
problem...

středa 30. dubna 2003 v 13:11:02
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil