Re[2]: čeština ve winedt ... + jako verzi texu

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Apr 30 00:31:36 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "čeština ve winedt ... + jako verzi texu"
ze dne 30. dubna 2003 v 0:24:15, ve kterém se psalo:

> Děkuji, jsem zase o kus dál, píše mi to ale ještě v logu, že nenašel znak s
> diakritikou ve fontu cmr10. Jak změnit ten font?

> Děkuji

> Z.S.

soucasti cslatexu by mel byt i font csr10 a dalsi. Volejte tedy
cslatex a zkontrolujte pritomnost cs* fontu.

středa 30. dubna 2003 v 0:29:55
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil
Osobní web: http://www.phil.muni.cz/~jokr