Re: čeština ve winedt ... + jako verzi texu

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Tue Apr 29 23:22:29 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "čeština ve winedt ... + jako verzi texu"
ze dne 29. dubna 2003 v 23:04:33, ve kterém se psalo:

> Zdar ... zamlouvá se mi winedt, ale neumím nastavit češtinu...
> Jakou verzi texu pro spolupráci s winedt a češtinou, abych to byla jistota...
> Teď mám MiKtex, ale čeština není nastavená ...

Neni jasne, o co presne Vam jde
a) Obrazovkovy font:
V samotném Winedtu jen nastaveni fontu - skript stredoevropsky a pro

b) kompilaci
do volani texu treba
latex -translate-file=cp1250cs.tcx --src-specials=par %N
mate-li nainstalovany cslatex.

úterý 29. dubna 2003 v 23:19:00
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil