Superfonty a velke PDF z pdflatexu

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Fri Apr 25 05:38:26 CEST 2003

On Thu, Apr 24, 2003 at 08:09:55AM +0200, Luboš Kloc wrote:

>Nechce se mne to ted hledat v archivu, ale kdyz jsme pred casem
>diskutovali chybu v AR, nekdo napsal, ze vkladani subsetu bylo
>v novejsich verzich pdfTeXu vypusteno, protoze to v Acrobatu
>delalo problemy (prestoze to odpovida specifikaci PDF).

Dělalo to stejné problémy u PDF souborů z dvips+ps2pdf?

Ale jinak navrhuji tuto diskusi ukončit, začíná být OT (případně
přesunout na pdftex list). Děkuji všem za vysvětlení.

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

The American Republic will endure, until politicians realize they
can bribe the people with their own money.
    -- Alexis de Tocqueville