pdfxmltex

Jirka Kosek jirka at kosek.cz
Wed Apr 23 23:48:05 CEST 2003

Leo Galambos wrote:

> Ten priklad jsem bez dovoleni zcela okopiroval. Musel jsem ale doplnit
> vubec zpracovat (nebo alespon nevim jak). Pokud to neni chybka na moji
> strane, mozna by stalo za to poupravit puvodni navod, ktery je jinak

Tyto dva elementy se nemusejí uvádět, spíš je nějaký problém ve vaší
instalaci.

<!DOCTYPE na začátku stylu by mělo ukazovat (přes katalogový soubor) na
soubor style-sheet.dtd. V něm bude mj.:

<!element style-sheet o o ...>

<!element style-specification-body o o (#pcdata)>

Právě znaky "o o" říkají, že počáteční i koncový tag elementu může být
vynechán.

   Jirka Kosek
   e-mail: jirka at kosek.cz
   http://www.kosek.cz