Superfonty a velke PDF z pdflatexu

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Wed Apr 23 20:01:56 CEST 2003

Asi by bylo dobré to poslat i do listu.

Matěj

On Wed, Apr 23, 2003 at 07:50:58PM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:
>Tak nevim. Prvni uvaha byla, ze jste jiz pouzil HZ algoritmus
>- ten vede k vetsimu pdf, protoze (aspon v me verzi) tam pro
>kazdy krok vlozi pfb znovu (a zbytecne), kdezto dvips tam pfb
>opravdu da je jednou jak se ma.

Nic o tom nevím. Dokumenty jsou pro jistotu přiloženy v originále
-- co ty/vy na to?

>Dalsi moznosti je, ze se v jednom pripade vklada cely font,
>kdezto ve druhem pouze pouzita pismena. Jednak mam dojem, ze to
>Than do pdftexu daval, jednak jsem si udelal dokument obsahujici
>3 znaky abc - rozdily ve velikosti byly, ale nikoli vyznamne,
>aby tuto teorii potvrdily. Nicmene se podivejte do tech pdf, je
>mozne, ze se toto zrovna u vas deje.

To taky nevypadá -- tohle mi vrátil pdffont:

name                                 type         emb sub uni object ID
------------------------------------ ------------ --- --- --- ---------
SZKUSE+SFBX2074                      Type 1       yes yes no       6  0
MIYSVV+SFRM1440                      Type 1       yes yes no       9  0
CYBJCB+SFTT1440                      Type 1       yes yes no      12  0
XHKORA+SFRM1095                      Type 1       yes yes no      15  0
ULGUGD+SFBX1440                      Type 1       yes yes no      18  0
OITTYO+SFBX1200                      Type 1       yes yes no      21  0
FBENBD+SFSS1095                      Type 1       yes yes no      28  0
RRGHQQ+SFSI1095                      Type 1       yes yes no      31  0
YYLZYU+SFRM0800                      Type 1       yes yes no      34  0
KUPNWS+SFTT1095                      Type 1       yes yes no      37  0
WDWZWC+SFRM0600                      Type 1       yes yes no      40  0
QRGIKF+SFRM0900                      Type 1       yes yes no      43  0
HSOTON+SFTI1095                      Type 1       yes yes no      49  0

>Nic jineho me uz nenapda, a popravde, nic jineho se jiz neda udelat, pokud
>tam nejsou obrazky a komprimace je nastavena. Cvicne bych se podival do
>toho velkeho pdf, jestli tam neni nejaka zhovadilost, napriklad streamy
>jako ascii, ale to by musel byt pdftex nejake nepodarene verze (jakoze
>jich takovych bylo)

,,Podíval se do velkého PDF ...`` Jak na to?

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

To err is human, to purr feline.