Odinstalovani TeXLive 7 v Linuxu

Josef Krob jokr at phil.muni.cz
Wed Apr 23 14:33:18 CEST 2003

Dobrý den,
odpovídám na dopis subj: "Odinstalovani TeXLive 7 v Linuxu"
ze dne 23. dubna 2003 v 14:25:39, ve kterém se psalo:

> Vazeni kolegove,
> nejakym zahadnym zpusobem se mi podarilo v Linuxu RH7.1 zplodit nefunkcni
> TeXLive 7cs. Nejde to preinstalovat znovu, protoze instalacni skript
> nejake zbyle soubory najde a odmitne pracovat. Prikazy which tex, which
> kpsewhich a which texconfig tvrdi, ze nic takoveho na disku nemam. Na CD
> ani v dokumentaci jsem nenasel zadny skript na odinstalovani ani popis
> adresaru, co mi kam nalezlo. Muzete mi poradit, co vse musim smazat, abych
> mohl zkusit instalaci znovu?

V Linuxu jsem naprosty ignorant, ale mozna by nebylo tak zcela od veci
misto zbytku po TeXu hledat zbytky po instalatoru - nejaky log v
tempu, docasne soubory apod.

středa 23. dubna 2003 v 14:31:26
Zdraví Josef Krob - e-mail: jokr at phil.muni.cz
Katedra filosofie: http://www.phil.muni.cz/fil