pdfxmltex

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Tue Apr 22 19:01:20 CEST 2003

On Tue, Apr 22, 2003 at 06:17:58PM +0200, Jirka Kosek wrote:

>Však vy se zase časem vynoříte  ;-)

Rád bych, ale zatím i můj poslední pokus s Amayou (po velice
dobrých zkušenostech z LyXem bych chtěl i nějaký WYSIWYM editor)
skončil neúspěchem. *ML svět udělal obrovské kroky kupředu, ale
zatím se mi ještě furt nechce přejít z opravdu funkčních (i pro
úkoly menší než manuál k F-18) krajů LaTeXu do divokých vod *ML.
Navíc by to představovalo za stávajícího stavu věcí takový objem
co bych se musel naučit (XSL/DSSSL, znovu si oživit DTD, ...), že
to je asi neúnosné. Na vrch toho všeho bych se měl potom tendenci
vrhnout na věci, kvůli kterým bych se musel naučit zacházet
s nějakým Perl/Python/Guile/whatever XML parserem, a to už je
vůbec neúnostné (Qualitative Data Analysis).

Ale to se zase řítím do religious war XML v. LaTeX, takže toho
raději nechám.

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as
the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to
steal bread.
    -- Anatole France