pdfxmltex

Matej Cepl matej at ceplovi.cz
Tue Apr 22 16:58:29 CEST 2003

On Tue, Apr 22, 2003 at 11:48:02AM +0200, Jirka Kosek wrote:

>DSSSL styly a JadeTeX lze samozřejmě použít i pro zpracování XML.

Mimochodem, existuje někde nějaké dobré intro do DSSSL (a
Scheme?). Za velmi velmi dávných časů, když jsem se tím zabýval
existovávalo jedno v Kanadě, ale to potom zmizelo, a pak už jsem
to nesledoval (protože jsem *ML svět vzdal a ponořil se do
LaTeXu).

   Díky za tip,

      Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

If Patrick Henry thought that taxation without representation was
bad, he should see how bad it is with representation.