Chybajuci kerning vo fonte csss

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Tue Apr 22 15:36:35 CEST 2003

> Povazoval jsem ten navrh spise za vtip, opravdu byl myslen vazne?

Samozrejme nie. Ale moj navrh nie je taky uplne absurdny, lebo to iste robia
americania vo svojom ruskom fonte, kde "ts" prechadza na "c" a podobne. Tym
mi vznikli obrovske problemy so zvratnym zamenom sja, ked s sa spajalo s
predchadzajucim t na c. Dodnes som nepochopil, preco nestacilo na zrusenie
ligatury dat do zatvoriek len jedno z pismen, bud t alebo s, ale vzdy
zabralo len ked boli ozatvorkovane obidvoje.

Zdravi

A. Surda

: