HZ algoritmus v PDFLaTeXu

Ondrej Koala Vacha koala at fi.muni.cz
Sat Apr 19 19:56:59 CEST 2003

On Sat, 19 Apr 2003, Matej Cepl wrote:

> Dobrý den,
>
> jenom jsem se chtěl zeptat na jednu drobnost: je nějak možné
> (pokud možno co možná nejpohodlněji) HZ algoritmus v pdflatexu?
> Zkoušel jsem pouhé \pdfadjustspacing=2, ale nemá to žádné
> viditelné výsledky? Předpokládám, že ještě nějak musím
> předefinovat fonty, ale raději bych nějaké jednoduchý balíček,
> který by to dělal za mě. Poradí někdo?

Musi se jeste po pouziti fontu zadat parametry roztazeni, napr.:
\pdffontexpand\font 20 20 10 1000

V latexu nevim, jinak jsem pred nejakou dobou posilal svuj font.sty,
ktery to umi. Ale ten o nfs ala latex nema poneti. Mozna to umi
font.sty (nebo jaky je spravny nazev) od Petra Olsaka ktery uverejnil loni
na podzim.

--
Ondrej Koala Vacha