Cudne spravanie sa MiKTeX-u

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Fri Apr 18 21:22:04 CEST 2003

Protokoly o zpracovani som umiestnil na

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~bzucino/pohadka.ZIP

Minule som asi pri prvom priechode stopol TeX,
pretoze tentokrat to preslo na dvakrat. Upozornujem, ze
som to robil na uplne inom pocitaci, takze fonty nemohli
byt vygenerovane.

BMP subory: obrazy DVI zobrazenom v Yap-e. Pri prvom spusteni
sa zavrie, pri druhom spusteni vyhlasi, ze nema subory, otvori
to ako obr1, pri tretom uz otvori korektne (obr. 2).

S pozdravom
Pavol Habuda