RH 8/9 a enctex

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Apr 14 10:36:24 CEST 2003

Ano, http://math.feld.cvut.cz/olsak/enctex.html

> Kvuli TeXu jsem (jakozto prostomyslny uzivatel LaTeXu)
> musel v RH 8.0 zavest kodovani 8859-2. Ted uvazuji o
> RH 9 a chtel bych pokud mozno nechat to UTF-8.
>
> Dival jsem se na INSTALL (RH 8), ale odpadl jsem jiz
> po prvnich radkach:
> ...prejdeme do adresare, kde je tech.ch a tech.web...
>
> Neni nikde, ani po instalaci tetex z SRPMS (CD3),
> ale asi hledam/delam spatne.
>
> Jak funguje ceske trideni v UTF? Co csindex atd?

csindex by potreboval kompletni prepsani. Bohuzel zatim nemam a jeste
dlouho nebudu mit pristup k OS, ktery ma nativne UTF-8. Mam stale RH 7.1 a
obavam se, ze pri upgradu bude mit spousta knihoven novou nekompatibilni
verzi, stare programy prestanou fungovat, a ja mam, bohuzel, jenom jeden
pocitac a musim pracovat, nemam zatim cas na experimenty. Mozna behem
vanoc...

> S pzodravem a diky
> JF

Zdenek Wagner