Cestina a klikaci obsah v pdf

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Apr 11 13:43:10 CEST 2003

Zdenek Wagner píše:

> Problem s cestinou tkvi v Acrobatu. PDF do verze 1.1 ma pevne urceny font,
> ktery se pro bookmarky pouziva, a ten obsahuje pouze zapadoevropske znaky.
> PDF od verze 1.2 podporuje UNICODE, ale jen podle specifikace, Acrobat 3
> tuto cast specifikace neumi. Pokud tedy vytvorim PDF 1.2 vysi verzi
> Acrobatu a pak se na to podivam verzi 3, je to jeste horsi :-(
>
> Bohuzel neporadim s tim, jak docilit dobry vysledek s pouzitim hyperref,
> snad by to melo umet UNICODE. Jen jsem naznacil pricinu problemu.

Hyperref ma volbu unicode, ale nemam zkusenosti, zda a jak to funguje.
Pokud chcete odstranit cestinu, hyperref vytvari soubor s priponou out.
Ten si naeditujte, jak se Vam libi, a pak pridejte jako prvni radek
\let\WriteBookmarks\relax. To zpusobi, ze tento soubor nebude pri dalsim
prekladu prepsan.
Zdravi
         Jaromir Kuben