Cestina a klikaci obsah v pdf

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Apr 11 12:51:44 CEST 2003

On Fri, 11 Apr 2003, Jiri Hnidek wrote:

> Dobry den,
> k vytvareni pdf pouzivam pdfLaTeX s balikem
> hyperref. Pokud pouziji konstrukci
>
> \usepackage[bookmarks=true]{hyperref}
>
> tak pdf dokument obsahuje klikaci obsah
> podle nazvu jednotlivych sekci, ale nazvy
> odkazu neobsahuji pismena s hacky ale misto
> nich jsou prazdna mista nebo pismena bez
> hacku.
>
> Nemohl by mi nekdo poradit, jak tam mam
> dostat korektne cestinu nebo cestinu
> uplne bez hacku a carek.
>
> (klikacim obsahem myslim bookmarky v Acrobatu)

Problem s cestinou tkvi v Acrobatu. PDF do verze 1.1 ma pevne urceny font,
ktery se pro bookmarky pouziva, a ten obsahuje pouze zapadoevropske znaky.
PDF od verze 1.2 podporuje UNICODE, ale jen podle specifikace, Acrobat 3
tuto cast specifikace neumi. Pokud tedy vytvorim PDF 1.2 vysi verzi
Acrobatu a pak se na to podivam verzi 3, je to jeste horsi :-(

Bohuzel neporadim s tim, jak docilit dobry vysledek s pouzitim hyperref,
snad by to melo umet UNICODE. Jen jsem naznacil pricinu problemu.

> Jiri Hnidek

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz