Klikaci obsah v zborniku.

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Apr 10 18:00:07 CEST 2003

Balogh Richard píše:

> Dobry den,
>
> chcel som urobit maly zbornik, kde by mal kazdy clanok takto definovaneho autora:
>
> \def\author#1{\begin{center}
>               \Large \sc #1
>               \end{center}
>               \addcontentsline{toc}{subsection}{{\em #1}}
>               \addtocontents{toc}{\protect\bigskip}
>               \index{#1}
>               }
>
> Vsetko funguje podla mojich predstav, ale len pre tlacenu verziu. Ak chcem
> aby sa pouzitim balika hyperref urobil klikaci obsah, vsetky polozky ukazuju
> na tu istu stranu - c.1.
> [...]

Dobry den.
Podivejte se do souboru aux, zda ma kazdy udaj vlozeny prikazem
\addcontentsline
jiny posledni argument.

Popr. zkuste volat hyperref s volbou hypertexnames=false, tj.
\usepackage[hypertexnames=false,...]{hyperref}
nebo pouzijte prikaz \hypersetup{hypertexnames=false,..}.
Tecky znamenaji pripadne dalsi volby, pokud jste zvykly volat to jen
bez parametru. :-)

Zdravi
         Jaromir Kuben