ještě jednou ořezové značky

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Thu Apr 10 14:44:36 CEST 2003

On Thu, 10 Apr 2003, Martin Sanda wrote:

> Vážení a milí!
>
> Ještě jednou se vracím k ořezovým značkám.
>
> Až teď jsem zjistil, že kombinace příkazu:
> \special{!userdict begin /bop-hook{hsize 0 translate -1 1 scale} def end}
>  a ořezových značek zwcropmark se dohromady moc nesnáší.
>
> Nevíte co s tím?

zwcropmark pri sve cinnosti vyuziva /bop-hook, ale tak, ze starou definici
zachova a take ji provede. Bohuzel Vas \special prijde pozdeji nez
zwcropmark.ps, takze byste /bop-hook musel nadefinovat korektneji. Lepsi
je pouzit muj mirror.hdr, ktery dela totez, ale musi se do dvips dostat
drive nez zwcropmark, tedy nejlepe, kdyz v dvips pouzijete -h mirror.hdr.
Soubor jsem dal na http://hroch486.icpf.cas.cz/mirror

Take se da pouzit psmirror.ps od Petra Sojky -- tam je otoceni reseno
predefinovanim operatoru showpage, takze funguje obecne na jakykoliv PS
soubor.

Ted me navic napada, ze mozna staci, kdyz ten svuj \special vlozite pred
\usepackage{zwcropmark} (nebo pred \input zwcropmark.sty, pokud pouzivate
plain).

Mimochodem, pokud do sveho dokumentu vlozite EPS vytvoreny s TeXu pouzitim
dvips -E, pak nebude fungovat ani Vas \special ani muj mirror.hdr, ale
psmirror.ps od Petra Sojky fungovat bude. A vlastne si nejsem jist, jestli
se na takovem souboru nezblbne zwcropmark...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz