Dimension

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed Apr 9 19:00:51 CEST 2003

Erik Bartos píše:

> Dobry den!
> Pri LaTeXovani dokumentu som dostal nasledovnu hlasku:

> ! Dimension too large.
> \iterate ...nt@ \vsplit \mult at grightbox to\dimen@
>                                                   \ifnum
> \c at tracingmulticols...
> l.1380 \end{multicols}
>
> a neskor dalsiu
>
> ! Dimension too large.
> \iterate ...ifdim \ht \mult at nat@firstbox <\dimen@
>                                                   \ifdim \ht
> \mult at nat@first...
> l.1380 \end{multicols}
>
> I can't work with sizes bigger than about 19 feet.
> [...]

To je divne, ten styl nedefinuje temer nic. Nedal jste nekam nevhodne
prikaz \printindex?
A dela to, kdyz ten styl jen nactete a vubec nepouzijete zadny z jeho
2 prikazu? (\see a \printindex)

Prekracuje to kapacitu texu, ktera je dovolena pro dimen. Tech
19 stop je opravdu trochu moc. :-)  Musi to byt nejaka hloupa trivialni
chyba, pokud to bez toho stylu nedela.

Zdravi
         Jaromir Kuben