TeXLive -- nastaveni pro generovani PS fontu

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue Apr 8 19:37:03 CEST 2003

Dobry den.

Petr Mandys píše:

> [...]
> \palatino Text
> \bye
>
> Yap hlasi:
>
> Making PK font:
> E:\TeXLive\texmf\miktex\bin\makepk.exe --verbose rpplr 600 600
> magstep(0.0) ljfour
> name: rpplr, dpi=600, bdpi=600, mag=magstep(0.0), mode=ljfour
> makemf --verbose rpplr
> cannot find rpplr source file.
> ttf2pk -q -n rpplr 600
> ttf2pk: ERROR: Cannot find file ttfonts.map.
> hbf2gf -q -p rpplr 600
> Creating rpplr.600pk...
> ps2pk -v  -X600  -e 8a.enc uplr8a.pfb rpplr.600pk

Ja tuhle instalaci sice nepouzivam, ale pouzivam ps2pk v OS/2.
Problem bych videl v tom, ze se hleda uplr8a.afm. Ten font je
zrejme virtualni a vznikl "preskladanim" fontu rpplr, jehoz
afm metriku rpplr.afm program ps2pk potrebuje. Zadna metrika uplr8a.afm
asi neexistuje. Vypada to, jakoby prohlizecka predavala programu
makepk.exe
popletene informace.
Navic pochybuji, ze mate font rpplr.pfb. Zrejme se pouziva mu
odpovidajici
font z ghostscriptu, ktery ma uplne jine jmeno (pokud jsem dobre hledal,
tak
p052003l). Takze nekde by mela byt nejaka tabulka udavajici vztah mezi
standardnimi 35 PostScriptovymi fonty a fonty z ghostscriptu.

Windvi pouziva misto ps2pk program gsftopk(k), ktery potrebuje
ghostscript.
Ale ten, zda se, nemuze najit. Mate ho v ceste? Co chce vytvaret, byste
mel najit v missfont.log. Jestli predava prohlizecka informace pro
vytvoreni
spravne.

Treba se Vam ozve nekdo, kdo to pouziva a chodi mu to.
S pozdravem
              Jaromir Kuben