Cislovani obrazku

MatějPolách matej.polach at centrum.cz
Mon Apr 7 14:30:41 CEST 2003

> Zajimalo by mne, zda existije nejaka norma pro cislovani obrazku.

Napr. CSN 01 6910, listopad 2002, Uprava pisemnosti... uvadi:

11.7 Cislovani tabulek a obrazku

Ve vicestrankovych dokumentech se tabulky a obrazky cisluji prubezne
v celem dokumentu:

Tabulka 3, tab.1, obrazek 5, obr. 6

Protoze ta norma cela nejak zaspala dobu a stara se hlavne o psaci
stroj nebo tzv. textove editory (vyspelejsi technologie nejak vubec
nebere v uvahu), chapal bych ji (a casto se to tam uvadi) pouze jako
doporuceni. Hlavni jsou stara dobra pravidla sazby a kousek zdraveho
vkusu.

Zatim
> pouzivam styl "cislo: popisek", avsak doslechcl jsem se, ze
dvojtecka tam
> byt udajne nema. Je to tak spravne?
> Pokud ano, nevite jak ji ze stylu odstranit (pouzivam pdflatex,
report,
> fancyhead)?

V LaTeXu nevim, v plainu bych si to udelal po svem rovnou.

> Predem dekuji

Za nepatrne malo, pohoda

Josef

Změň se díky novým, barevným čočkám FreshLook! Nyní akční nabídka.   http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.cibavision.cz