TeX Live a Yap

Petr Mandys mandp0am at artax.karlin.mff.cuni.cz
Sun Apr 6 17:10:10 CEST 2003

Zdravim!

Mam problem, udelal jsem vse podle navodu, ale yap nedokaze generovat ps
fonty. Konci s hlaskou:

Making PK font:
E:\TeXLive\texmf\miktex\bin\makepk.exe --verbose rphvb 600 600
magstep(0.0) ljfour
name: rphvb, dpi=600, bdpi=600, mag=magstep(0.0), mode=ljfour
makemf --verbose rphvb
cannot find rphvb source file.
ttf2pk -q -n rphvb 600
ttf2pk: ERROR: Cannot find file ttfonts.map.
hbf2gf -q -p rphvb 600
Creating rphvb.600pk...
ps2pk -v  -X600  -e 8a.enc uhvb8a.pfb rphvb.600pk
AFM file <uhvb8a.afm> not found
makepk: ps2pk failed on uhvb8a.pfb

'cmr10' not loadable either!

Diky za pomoc.