Odstavec v tabulce

Milan Vancura mvancura at gitus.cz
Fri Apr 4 17:18:25 CEST 2003

> Mnoho... TeX nepocita sirku odstavce, ale zalomi ho na predepsanou sirku.

TeX ale pocita sirku bunky a mne by zajimalo, jestli ji mohu TeXovskymi
prostredky zjistit (vcas, tj. pred vysazenim).

Pri normalni sazbe na stranku se mohu dotazat na \hsize, ale obavam se, ze v
tabulce se nemam dotazat na co :-| Alespon v TB ani v TBN jsem nic takoveho
nenasel.

Obavam se, ze to vubec nelze, a zkousim si rozmyslet (podle toho, co vim o
algoritmu sazby tabulek v TeXu), jestli je vubec principialne mozne, aby to slo
vedet... On je to trochu problem slepice a vejce - chci vysadit na nejakou
sirku a tu TeX spocita podle toho, jaka je prirozena sirka uz vysazeneho
materialu v bunce...

Milan Vancura