Odstavec v tabulce

Milan Vancura mvancura at gitus.cz
Fri Apr 4 16:58:32 CEST 2003

> Vlozte do toho krome \parindent jeste \vtop prikaz \hsize="kolik chcete
> sirku textu ve sloupci".

Presne tak. Jenze kolik to je? To chci od TeXu, aby mi spocital! Jako to
\halign pocita pro cokoli jineho. Jenze misto jednoradkoveho textu tam chci
odstavec.

Zatim to mam v provizornim reseni, jak jsem psal minule:

\setbox0=\vbox{\halign{{\bf #}&\cr...prvni sloupec...}}
\newdimen\lw
\lw=-wd0
\advance\lw by \hsize
\halign{{\bf #}&\vtop{\parindent=0pt \hsize=\lw #}\cr ...oba sloupce...}

Ale elegantni mi to rozhodne neprijde. Psát první sloupec na dve ruzna mista
:-(

Milan Vancura