Underfull

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Apr 4 13:34:18 CEST 2003

Erik Bartos píše:

> \documentclass[10pt]{article}
> \usepackage{longtable}
> \begin{document}
> \begin{longtable}{r|l}
> %\caption[]{} \\
> \hline
> A & B \\
> \hline
> \end{longtable}
> \end{document}
>
> Dobry den!
> Na tento problem som narazil pri pouzit prostredia longtable. V pripade
> ked je zakomentovany riadok s \caption[]{} dostanem chybovu hlasku
> [...]

To je vec texu, ne latexu. Na strance je proste malo vertikalniho
materialu
a mezery jsou prilis roztazene. Pokud chcete vedet detaily, jak to tex
pocita a od jake meze to hlasi (to lze nastavit) atd., doporucuji
Olsakuv
TeXbook naruby (na math.feld.cvut.cz/olsak je i elektronicka verze).
Zdravi
          Jaromir Kuben

P.S. Pokud Vam ta hlaska moc vadi, nastavte pro ty stranky
\raggedbottom.
     To by melo pomoci.