citace a jak na ne ? :)

Michal Hajek hajek1 at karlov.mff.cuni.cz
Mon Sep 30 17:08:47 CEST 2002

Dobry den,

jak jsem jiz vyhrozoval, vytvoril a provedl jsem vsechno tak, jak to p.
Bonk navrhoval a funguje to opravdu skvele :) Mam z toho radost. Je tu
ovsem par drobnosti, ktere bych si jeste rad vyresil...
Pouzil jsem \bibliographystyle{apalike}, protoze s jinymi (unsrt, plainnat se mi
nepodarilo dosahnout necislovaneho seznamu literatury a citace v textu
primo jmenem autora a rokem (neustale se tam jinak cpalo cislo). Nicmene v tomto
stylu jsou zase mezi jednotlivymi polozkami v seznamu prazdne radky.
Nepomohlo ani
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
\makeatletter
       \renewcommand\@openbib at code{%
       \advance\leftmargin\bibindent
        \itemindent -\bibindent
       \listparindent \itemindent
        % Move bibitems close together
       \parsep -0.8ex %original value: \z@
        }
       \makeatother
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
,ktere jsem nasel v archivu konference. Nevite jak se toho zbavit ?

Rad bych taky mel volume casopisu tucne (coz by asi zaridila konstrukce
volume = {{\bf cislo}} v prislusnem souboru .bib :)
Ale bylo by prijemne mit neco takoveho automatizovano.

Posledni problem se tyka cestiny, tj. jestli je mozne nejak se vyhnout
tomu, aby disertacni prace byly uvadeny jako PhD thesis, nebo aby byl
posledni autor z nekolika pripojovan k ostatnim sluvkem "and" ?
Cela prace bude v cestine, ale v nejhorsim bych to taky zkousnul :)
Dekuji predem za tipy a pomoc.
Zdravi Michal Hajek